Sorry, no content related to "33" was found

Please try to change other keywords or reach out to us via the help button

REKLAMÁCIE
REKLAMÁCIE
OBDRŽANÝ VÝROBOK JE POŠKODENÝ
Ak bol Váš produkt počas prepravy poškodený, nefunguje, alebo ste dostali nesprávny produkt, informujte nás o tom ihneď po prijatí balíka prostredníctvom nižšie uvedeného formulára. Úprimne sa ospravedlňujeme za spôsobené nepríjemnosti a Vašu sťažnosť budeme riešiť prednostne.V prípade, že ste dostali poškodený, nefunkčný, alebo nesprávne odoslaný produkt, vyplňte prosím TENTO FORMULÁR.Poškodené, alebo nesprávne fungujúce produkty, prosím, neposielajte naspäť.
OBDRŽANÝ VÝROBOK NEFUNGUJE
Ak bol Váš produkt počas prepravy poškodený, nefunguje, alebo ste dostali nesprávny produkt, informujte nás o tom ihneď po prijatí balíka prostredníctvom nižšie uvedeného formulára. Úprimne sa ospravedlňujeme za spôsobené nepríjemnosti a Vašu sťažnosť budeme riešiť prednostne.V prípade, že ste dostali poškodený, nefunkčný, alebo nesprávne odoslaný produkt, vyplňte prosím TENTO FORMULÁR.Poškodené, alebo nesprávne fungujúce produkty, prosím, neposielajte naspäť.
NEDOSTAL SOM VŠETKY OBJEDNANÉ POLOŽKY, ALEBO SOM DOSTAL NESPRÁVNE POLOŽKY
Ak ste nedostali všetky objednané položky, alebo ak ste dostali nesprávne položky, oznámte nám to hneď po prijatí balíka. Pošlite nám e-mail na adresu info@happykoala.sk s informáciami o chýbajúcich/nesprávnych výrobkoch spolu s číslom Vašej objednávky. Úprimne sa ospravedlňujeme za spôsobené nepríjemnosti a Vašu sťažnosť budeme riešiť prednostne.