Doprava
Pri nákupe nad 60 eur poštovné zdarma.
Za platby kreditnou kartou:
Doručenie na dom sa uskutočňuje prostredníctvom kurierskej služby spoločnosti
Slovenská pošta, a.s..
Pre platby po dodaní:
Celá suma je vyplatená spoločnosti Slovenská pošta, a.s., ktorá Vám po obdržaní peňazí pošle balík, ktorý obsahuje objednané produkty. Platba môže byť vykonaná v hotovosti, alebo kreditnou kartou.
Po prijatí skontrolujte integritu zásielky. Ak je balík poškodený a záruka kuriéra nie je splnená, prosím, neberte balík!
V prípade možného nedostatku tovaru pošlite vyplnenú správu o kuriéroch a ihneď nahraďte chýbajúci produkt. Ak chcete použiť ďalšie odvolanie / záruka, uchovávajte faktúru a potvrdenie o doručení, ktoré potvrdzujú vašu platbu.
Objednaný tovar dorazí do 3-5 pracovných dní!
Náklady na spracovanie objednávky
Pre produkty zakúpené prostredníctvom predajnej siete happykoala.sk, od 24. januára 2019 sa účtuje poplatok za spracovanie _______ (s 20% DPH). Dodatočné náklady sú vrátené, ktorá pokrýva náklady na bankové transakcie a dodatočné náklady na materiál. Náklady sú spojené s nákupom skôr ako s počtom zakúpených produktov (to isté, ak si kúpite jednu alebo viac položiek na jednorázový nákup). V prípade, že potvrdíte odstúpenie od zmluvy, náklady na spracovanie v plnej výške uhradíme spolu s cenou produktov.
Dodanie
Platby: Objednávku môžete platiť za doručovateľskú službu. Potom obdržíte potvrdenie o prijatí balíka a platby.
Platba kreditnou kartou: Ak vyberiete túto možnosť, platba sa uskutoční prostredníctvom medzinárodne uznávaného a bezpečného systému kontroly platieb Checkout.com, so všetkou potrebnou autentizáciou, kde môžete zaplatiť s kartu Visa, Mastercard, ktorá je vhodná pre online platby. Platba je rovnaká ako platobný postup ponúkaný bankami za podobné služby. Všetky transakcie sú automaticky potvrdené e-mailom.
Výmena výrobku
Žiadosť o výmenu je možné zadať do 7 dní od prijatia balíka. Vašu žiadosť o náhradu môžete poskytnúť vyplnením nižšie uvedeného formulára, ktorý bude zaslaný e-mailom na info@happykoala.sk. Predmetom e-mailu je "výmena produktov". Výmenný postup sa potom začne v službe pre zákazníkov.
Obráťte sa na zákaznícky servis: E-mail: info@happykoala.sk