REKLAMÁCIA PRODUKTU
Ak bol Váš produkt počas prepravy poškodený, nefunguje, alebo ste dostali nesprávny produkt, informujte nás o tom ihneď po prijatí balíka prostredníctvom nižšie uvedeného formulára. Úprimne sa ospravedlňujeme za spôsobené nepríjemnosti a Vašu sťažnosť budeme riešiť prednostne.
V prípade, že ste dostali poškodený, nefunkčný, alebo nesprávne odoslaný produkt, vyplňte prosím TENTO FORMULÁR.
Poškodené, alebo nesprávne fungujúce produkty, prosím, neposielajte naspäť.
ODSTÚPENIE OD NÁKUPU
Kupujúci má podľa zákona právo odstúpiť od kúpy z akéhokoľvek dôvodu a bez vysvetlenia do 14 dní od prevzatia balíka. Ak chcete uplatniť toto právo, postupujte podľa postupu na nasledujúcej stránke:
KLIKNITE TU
Tovar, ktorý chcete vrátiť, musí byť nepoškodený, v pôvodnom alebo vhodnom obale so všetkými časťami a príslušenstvom. Tovar zašlite doporučene.
Kúpna cena bude vrátená resp. výmena je realizovaná do 14 dní od prijatia Vášho balíka do centrálneho skladu, alebo od prijatia potvrdenia o odoslanej zásielke na náš email.
Náklady na dopravu hradí vždy odosielateľ. Balíky na dobierku neprijímame.
Pri odstúpení od zmluvy, kde zákazník využil propagačný kód, sa tieto prostriedky považujú za zľavu a používateľovi sa nevracajú. Vrátená je iba zaplatená suma.
Viac informácií o vrátení produktov nájdete v Obchodných podmienkach. V prípade doplňujúcich otázok: KLIKNITE TU
VÝMENA PRODUKTOV
Ak Vám nevyhovuje číslo, veľkosť, alebo farba objednaného produktu (topánky, alebo oblečenie), môžete ho vymeniť. Pri výmene rovnakého produktu za inú veľkosť, alebo farbu postupujte podľa postupu na nasledujúcej stránke: KLIKNITE TU
Kúpna cena bude vrátená resp. výmena je realizovaná do 14 dní od prijatia Vášho balíka do centrálneho skladu, alebo od prijatia potvrdenia o odoslanej zásielke na náš email.